Frågor och svar

Hur länge kan man hyra barvagnen – mobila baren?

Standard hyresperiod är tre dagar (upphämtningsdag – användningsdag-återlämningsdag). När du gjort din beställning så är barvagnen bokad på dig i tre dagar.  Vill du hyra en längre period så kontakta oss på info@barvagn.se så kan vi kolla möjligheten till en längre hyresperiod. Vi kan erbjuda kortare hyresperioder vid behov (t.e.x användningsdag – återlämningsdag) dock påverkar detta inte priset.

Vad ingår när man hyra barvagnen – mobila baren?

  • 2 st dekorationsväxter: 1 st blommor i kruka och 1 st blomdekoration ovanför däck
  • 1 x barskylt med tillhörande upphängningskedja.
  • Försäkring. Försäkringen täcker ej dragfordonet (din bil).
  • Alkohol, förtäring eller serveringspersonal ingår ej

Hur betalar jag för min beställning?

Du betalar antingen med kort via Qvickly säkra kortbetalningar, faktura eller så kan du Swisha 123 664 8984 (Melodifoto AB).

Kan jag ångra min beställning?

Ja! Du kan ångra dig och avbryta hyresavtalet inom 14 dagar från att du genomfört beställningen. I annat fall förfaller hyreskostnaden.

När kan jag hämta barvagnen jag har beställt?

Efter att du gjort din beställningen så skickar vi några förslag på tider du kan hämta och lämna barvagnen.

Beställer du leverans till/från Uppsala – Upplands Väsby sker överlämningen av barvagnen enligt överenskommelse.

Vart kan jag hämta barvagnen?

Barvagnen hämtas i stadsdelen Årsta i Uppsala.

Erbjuder ni leverans till Stockholm?

Vi erbjuder transport till/från Uppsala – Upplands Väsby för 1500 kr.

Jag kan inte hämta eller lämna enligt överenskommen tid, vad gör jag då?

Vi försöker se till att alltid hitta en tid som passar alla parter. Om du vet att du kommer bli försenad mer än 15 min så kontakta oss snarast. I annat fall kan vi inte garantera att vi kan lämna eller ta emot barvagnen. Vill du ändra tiderna ska du göra det senast 48 timmar innan. Kontakta oss på 0736-951746.

Jag kommer inte kunna returnera barvagnen jag har hyrt på överenskommen dag, vad händer då?

Om inget annat är överenskommet förfaller ytterligare hyreskostnad på 5000 kr per påbörjad vecka tills barvagnen är returnerad.

Vad händer om barvagnen går sönder eller skadas?

Vid överlämning av barvagnen går vi igenom alla befintliga skador. Vid återlämning så gör vi en slutbesiktning gemensamt. Om barvagnen vid återlämning är vanvårdat eller nedsmutsat utöver vad som följer av normal användning, debiteras kostnader för återställande, rengöring och/eller reparation upptill 5000 kr. Har barvagnen varit med olycka därmed obrukbar kan hyrestagare bli skadeståndsskyldig upptill 100.000 SEK om skadorna inte täcks av försäkringen. Läs våra villkor här>>